Underbara underbara helg!

Hej alla läsare!!
I helgen har jag haft så kul å så mysigt! En kalas helg med mycket blandning av aktiviteter :-)
Torsdagen spenderade jag, Marie och Mien på Ullared... hihihi :-)
I LIKE!
Vi åkte vid 11 och kom hem vid 21 hihihi...
Denna gången fans det grymt mycket fint till killar (pojkar) :-), så Oskar fick en hel del nya kläder!
På Fredagen var jag och Oskar hos Marie för att busa med Ella... Mien och hennes två underbara barn var också där.. Vi började vårt fredasmys reda till lunch med Taco :-)!
Sen ringde min gooa man och frågade om ja ville komma ner till Skoda.... för vår NYA bil hade kommit... Han hade vetat om det hela veckan utan att säga något... :-) Kul med en överraskning!
Men ja hade ingen bil så Christer fick komma och hämta mig och Oskar... Så vi tog en liten test sväng!
Sen var det bara hem för att fixa sig.. Vi hade planerat för en tjejförfest hemma hos mig... :-)
Så vid 19 tiden kom 8 tjejer till mig :-), så kul.. Jag kände inte alla utan vi hade mixat lite blandade folk! Det blev riktigt lyckat... Sen tog vi taxi till Stenungsbaden.. Det va Scotts som spelade... Men gud vilken FLOPP!!! Scotts sugen verkligen! Jag har varit och dansat till dem två gånger innan och varit besviken.. men f*n inte så besviken ja va på dem denna gången! ALDRIG MER SCOTTS!!!!
Tur att vi tjejer va grymma!!! hihihi Tack alla som var med oss! :-) ♥
På lördagen kom Oskar och Christer hem vid 11 tiden och Marie åkte hem.. Killarna gav oss sovmorgon! :-)
Sen åkte jag och min lilla familj och överaskade min mamma.. så vi åkte runt lite i vår nya bil och hamnade på Ikea.. :-)
Sen åkte jag, Christer och Oskar ner till Frölunda för att hälsa på fam Fernandes :-)... Tack för en helt underbar mys kväll!
I Söndags åkte vi till Torp i Uddevalla och köpte lite leksaker till Oskar... ( han har ju så lite :-)). Sen var det hem och klippa ner lite rosenbuskar och jaga maskros plantor i gräsmattan... hihih
PÅ kvällen kom Marie med fam och Monica med fam för att grilla lite och ta det lugnt!
Den här helgen har varit en kalas helg, lite av varje! :-)
Kraaaaam på er alla!!!♥

Kommentarer
Postat av: Virginia

Heej, vilken fin blogg du har! :D allt bra?

2010-05-10 @ 17:05:22
URL: http://viggin.blogg.se/
Postat av: lena B

Hej partytjej. Tack för bilturen. En mycket FIN bil. Sen var det ju tur att det fanns kläder till Oskar för han har ju inget, oftast får han ju gå naken :-))Sen var det ju tur att ni "äntligen" köpte lite leksaker för det har han ju inga heller :-)))) Skämt åsido så verkar det varit en fin helg & nästa blir säkert inte sämre :-).

2010-05-10 @ 19:39:33
Postat av: Tina

Ja du, det låter som en helt perfekt helg!

Det va jätte trevligt att ha er här...det får vi ta och göra om när ni kommer hem från er resa.

Kram

2010-05-11 @ 15:15:55
Postat av: Virginia

Hihi ja man kan bli trött ibland, skönt att man kan få lite extra energi utan solen som lyckats att titta fram idag :) Med mig är det bara bra tack!

2010-05-11 @ 18:22:05
URL: http://viggin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0