Ullared!!!

Idag blir det Ullared med några goa mammor :-).
Skall bli kul å komma ner å se vad som finns... Om man kan göra några klipp hihihi
Har en super lång lista... Många barn som fyller år nu, å leksaker är ju mycket billigare där nere.
Lille Oskar skall åka till mormor under dagen.. det blir kalas kul för honom, å henne ;-).
Nä får nog gå ut å leka lite med Oskar innan vi skall åka, han är så trött men det är ju ingen ide att han somnar innan. Vi skall ju strax åka, bättre att han somnar i bilen!
Kraaaam på er alla där ute :-)

Kommentarer
Postat av: Kajsa

fin blogg! ^^

2010-05-06 @ 10:26:47
URL: http://caisalinnea.blogg.se/
Postat av: Liiv

måste också åka till ullared någongång i livet :D

2010-05-06 @ 11:58:37
URL: http://liivahliin.blogg.se/
Postat av: Tina

Kul att åka till Ullared!!!

Tråkigt att jag inte kunde åka med, vi får åka en annan dag istället :)



Kram

2010-05-06 @ 12:31:17
Postat av: [email protected]

Såg er härligt lastade bil på FB & där såg det ut som ni hittad vad ni sökte & mer därtill. Ja jag & Oskar hade en helt underbar dag. Det är inte klokt så fort det gått sedan ha slutade krypa & nu går omkring. T.o.m. ute gick han när han skulle smaka på alla stenar & grässtrå han såg.Sen avslutade han besöket hos mormor med ett bad. Full lycka..

2010-05-07 @ 10:37:17
Postat av: Liiv

Sv: Ja jag kan tänka mig det :)

hur ser helgen ut då?

2010-05-08 @ 11:07:41
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0