Känner mig kass... men men

Här igen...
Är kass på det här med bloggandet!!!
Oj nu har min lille prins fyllt 1år... :-)
Det var en speciell upplevelse måste jag säga...
Jag var ute på kvällen den 1maj i år och festade lite... (till Date på Stenungsbaden) och blev sittande å snacka med en kille som hade en son på 14månader och då kom vi på att diskutera förlossning..å då kom alla minnen upp igen... Kul att sitta å snacka med andra som är i samma situation... JA tycker ju om att träffa nya människor :-)!
Att föda våran lilla prins Oskar är det BÄSTA som hänt mig... Älskar honom så mycket.
På Lördagen den 1maj hade vi 1års kalas för Oskar, med familjen!
Tack alla för alla fina presenter...
Oskar fick en helt egen liten tårta att kladda med... men det blev inte så mycket kladdade som jag trodde :-)
I söndas på Oskars födelsedag döptes Oskars kompis Philip :-), han var så duktig!
Vi hade en kalas mysig helg, mycket pga att våra underbar vänner Tina och Adde med deras underbara dotter Felicia var här :-), men även att få träffa vänner och familj under hela helgen är ju bara ren lycka! :-)!
Bilder kommer!

Kommentarer
Postat av: lena B

Alltid trevligt att träffa er oxå. Nu väntar vi lite på foto från kalaset :-)))

2010-05-04 @ 17:25:24
Postat av: charlotte

Tack för det trevliga samtalet häromdagen,lovar skall höra av mig oftare men just nu så är det mkt..

Vill gärna se kort från i Lördags = ) hihih

Miss you...

Kraaammm

2010-05-04 @ 18:22:49
URL: http://tegenmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0