Lite smått och gott från helgens bravader :-)

Hej igen alla läsare...
I helgen har jag haft väldigt kul... Jag har umgåtts med familjen och med vänner.... Tyvärr inte med min mamma... men det får vi fixa till en annan helg... Eller hur mamma!!! :-)
I fredags så va det mys med familjen... sen kom mina svär föräldrar på besök en sväng... Det tyckte Oskar va kul..
Oskar mys 26/2-10
Vi beställde en ny bil i fredas också... :-)
Fick redan på att det är 10veckors leveranstid tyvärr.. men de fixade en lånebil till oss eftersom vi behöver två bilar :-). Väldigt bra leverantör http://www.autohallen.se/.
På Fredag kvällen var det dax för dans i Trollhättans Folkets Park...Bandet som bjöd upp till dans var Date. Mitt favorit band! :-)
Detta var mina kläder för kvällen:
GinaTrico är super bra om man vill köpa bra billiga kläder att dansa i... De är ofta tunna och bekväma :-)!
Killarna i Date på Trollhättans Folkets Park:
Björn, Emil och Peter Trollhättan Folkets Park 26/2-10, missade att ta kort på Jan...
Trollhättan Folkets Park är ett mysigt och kul ställe att dansa på! Mycket trevlig och hjälpsam personal! Rekommenderar alla dansare som älskar dans att ta sig dit! http://www.trollhattansfp.se/program/
Lördagen hade fest i sikte... Jag körde ner mina älsklingar till gbg efter att vi tagit en sväng till Överby... Christer behövde köpa jeans :-).
Christer och Oskar hade planerat att vara hos Bestemor och Bestefar så att jag kunde ha lite förfest hemma och sedan få sova lugnt på natten... Visst är de helt underbara mina älsklingar!? ♥
Jag åkte och hämtade Angelica http://thisisgelii.blogg.se/, på Stenungsbaden, hon hade åkt dit med killarna i Date eftersom hennes pappa kör killarna. Så hejade lite på dem.. sen bar det av hem till mig för att fixa oss och förfesta lite :-).
Det var super mysigt... massa skit snack... sen var Angelica så snäll och sminkade mig :-).
Kul att för en gång skull bli sminkad.. annars är det jag som fixar alla... Jag tycker dock det är kul.. men lite lyxigt kändes det! Tack gumman!!!
Sedan körde Peter oss till Stenungsbaden där killarna i Date bjöd upp till PARTY!!!
Baden var helt fullt... Så mycket folk har jag aldrig sett där innan... Det var ju dock löningshelg och sedan va ju det grymmaste bandet där :-)!
Lördagen i bilder:¨
Angelica och jag förfestar lite hos mig...


Lite fjanterier innan Date började spela...
Möte Jan innan... Jag och Angelica tittade på delfinalen i Melodifestivalen inne på Emils rum på hotellet.... Vi larvade oss mer än va vi såg på Tv :-).
Jag och Björn posar...                   Angelica posar lite själv :-)
Jag svänger mina lurviga i en bugg :-)
Jag och Angelica dansar dansar dansar....

Vi hade så kul!!! Måste vi göra om gumman!
Jag och Björn posar lite till...


Lite kort på killarna i Date...


Vi hade en kalas kul kväll med killarna och de levererade en kalas kväll!
På Söndagen var det dax för middag hos Bestefar och Bestemor... Bestefar har nyligen fyllt år så det var dax att fira honom.
Bestemor hade gjort helt underbar mat!!! Mums..... Skall laga den på fredag här när vi får gäster :-)!!!
Oskar fick testa äta hel banan... det funkade :-)....
Mor och son... Jag älskar min familj så mycket!!! ♥

Kraaam på er alla läsare!

Kommentarer
Postat av: Marie W

hej hej! De ser ut att va mycke plats på dansgolvet iaf...e jättesugen på att dansa nu! men jag kanske ska dansa på freda iaf, jag frågade carolin o hon ville hänga med :-), hon skulle bara kolla hemma att de va ok först...

2010-03-02 @ 19:17:21
Postat av: Ingela

Vilken fin blogg du har, jätte kul att läsa, hoppas allt är bra! Kram Ingela

2010-03-02 @ 19:48:28
Postat av: Magdalena

Blev det en skoda superb? I så fall vet jag en som é massa avis...hihi..får väl se om vi skaffa en till bil när vi flyttat till Hallerna.

Kram

2010-03-02 @ 22:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0