♥ Vår känslor!!! ♥

Våååår i luften....
Helt underbart med sen sol som skiner så stort!!!!!
Våren smittade mig så jag gick ut och hackade bort lite is på parkeringen...
Oskar fick vara med... så han fick testat sina solglasögon! och han hjälpte till lite :-).
Jag passade på att sola lite....
men lite kallt blev det i rumpen :-)
Vi bara njöt ute... va säkert ute i 2-3 tim.. det var verkligen längesedan man kunde vara ute så länge. Skönt! Längtar tills man kan kunna vara ute och gå på picknick och vara ute hela dagen låååång! Eller ta en promenad ner till havet :-) längta längta!!!!
Idag kom min mamma upp och skall stanna tills i morgon... Skönt med lite avlastning och vuxen sällskap på dagarna :-)! Och Oskar tycket det va kalas kul att hon kom!
I kväll börjar även en av mina favorit serier... Grey´s Anatomy på Kanal 5 kl 21 Jiiiipiiii!
Skall bli så kul att se den igen!
Blir även en tur till stallet, vi skall rida dressyr det är också kalas kul....
Vilken dag jag har haft och har kvar att uppleva :-)
Ja just de, de ringde från mitt fack och jag kommer att få 6 månaders uppsägningstid i stället för 3 månader...
Jag hittade nämligen en paragraf i kollektiv avtalet som lyfte fram att jag varit så länge på företaget. :-)
Det gör inte så ont att få betalt i 6månader + att jag får 6 månaders avgångsvederlag.
Just nu leker livet!
Kram på er alla läsare...

Kommentarer
Postat av: charlotte

Underbart gumman, det är du värd!

Vilka härliga bilder på oskar hihihih

Hälsa din mamma.

Kraammmm

2010-03-03 @ 17:52:37
URL: http://tegenmark.blogg.se/
Postat av: Marie W

Skönt att höra att våren inte bara kommit till Skåne ;-) Här har snön smält bort lite mer än hemma, men hoppas det smälter undan snabbt hemma nu!!! Man kanske vågar hoppas på lite värme till påsk i alla fall... ;-) Vad bra att du fick 6 månaders uppsägning! Kram

2010-03-03 @ 21:13:09
Postat av: Anders)

Kul att kunna följa vad du gör....

2010-03-03 @ 23:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0