Oj oj oj vilken underbar helg!

I fredags åkte jag och Oskar ner till Kviberg´s kyrkogård och mötte mamma/mormor för att gå till minnes lunden där min mormor ligger. Hom skulle nämligen ha fyllt 87år i Fredags om hon levt... Tänker på dig mormor ♥!
Sen åt vi lite lunch på ett grymt thai ställer i Partille... Efter lunchen åkte jag och Oskar vidare till Blomsterlandet och köpte lite smått och gott... Bla en blomma till Jan och Ros-Marie (vi besökte dem på lördagen).
Sen var det bara att åka till Daniel och Oliver så små killarna fick leka lite :-).
Oskar och Oliver leker i Partille 12/3-10.
Vid 15 tiden åkte vi och hämtade pappa på jobbet...Jiipiiii!!!!
Då mötte jag en "arbetskollega" på parkeringen.... Kändes väl så där... Men gillar inte personen ifråga heller... Kändes som om personen i frågan gottade sig åt det som hänt mig... och va ute efter goa detaljer liksom... Men men kommer säkert stöta på före detta arbetskollegor fler gånger när jag kommer att hämta Christer i framtiden.

Vi åkte tillbaka till Daniel och Oliver...De är så söta de två...leker och spelar fotboll :-)
Lill killarna övar inför sommaren :-) 12/3-10.
Sen lagade Linda och Daniel en kalas middag till oss.... Det var så kul att hälsa på dem... Vi bodde grannar när i bodde i ett radhus område i Partille för ett par år sedan. Vi hade mycket kul i hop. Men nu när vi bor så långt i från varandra så ses vi inte så ofta. Men när vi ses så är det lika kul! Och små killarna börjar kunna leka i hop nu så det är super!!!
Lördagen var väl planerad. Åka till Ulricehamn och Gällsta, för att shoppa på Lager 157 och hälsa på Jan och Ros-Marie med barnen Henry och Linnea...
Vi hade en super dag tillsammans... Det var nästan ett år sedan vi träffade Jan och Ros-Marie. Båda familjerna har hunnit få var sitt barn sen vi sågs! Det är för dåligt att man inte träffar sina vänner oftare!!!
Skall nog försöka att träffa våra vänner oftare.. För livet blir så mycket rikare om man vårdar sina nära och kära!!! ♥
Oskar tyckte det var kul att leka med stora killen Henry!
Killarna leker med Duplo 13/3-10

Jag och Ros-Marie passade på att åka ner till Gällsta och shoppa lite :-). Jag hittade lite smått och gott, men mest till Oskar! En hel del kläder från Lundmyr... de har så söta kläder :-). Sen fyndade jag en vind och vatten tät vår jacka från Didriksson´s till Oskar med :-). Kul när man känner " Wow vilket fynd!!!" :-).
Christer hittade ett par örhänge och ett halsband som han köpte till mig :-), han är så gullig min snytt!

Efter shopping rundan tog vi oss en underbar promenad i Ronnaväg...Kul att se hur vännerna bor. Det var väldigt fint, men tyvärr alldeles får lååångt bort från Gbg.
Kvällen avslutades med mys med våra små till Melodifestivalen...
Tack Ros-Marie och Jan för en underbar dag med massa mys och kanon god mat!


Idag har vi varit med våra underbara vänner Peter och Monica + deras söta barn Minna och Philipe.
Jag och min familj vandrade bort till fam Johanson på¨morgonen för att äta lite frukost.
Dagen var perfekt för en så lång promenad så jag passade på att ta en hel del kort på vägen ner till Stenungsunds torg. Tycker jag fick en hel dal fina kort :-)! (Korten kommer upp i morgon!)
Kvällen avslutades med mys med min lilla underbara son!!!
Och nu skall jag bädda ner mig och sova sött!!! Natti alla läsare!
XoXo ©BeeingLinda


Kommentarer
Postat av: Lena B

Som vanligt en "stentuff" helg. Goa bilder på barna & den sista på dig & Oskar. Somnade ni där? Det såg så gott ut. Kraaaam

2010-03-15 @ 10:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0