Mysig dag som mamma!!!!

Vissa dagar njuter man bara! :-)
Men i morse var jag inte alls nöjd med min lille kille.... Han Ville gå upp kl 5.45.... SUCK!!!! JAg gav mig dock inte så han fick ligga och mysa med mig i sängen i stället :-)
Och där låg vi alldeles för länge så det blev stress stress för oss... På Tisdagar har vi baby rytmik i Ödsmåls kyrka :-) super kul och mysigt att träffa massa mammor och pappor... Mammorna börjar sakta men säkert bytas ut mot pappor, det är många mammor som går tillbaka några dagar till sina jobb nu...
Får se sedan efter sommaren hur många mammor det är från mitt gäng som är hemma... Kanske blir en ensam höst! Men det tror jag inte, är ju en ganska social och utåtriktad människa.. så kan ju börja gå på alla öppna förskolor som finns här i Stenungsund!
Efteråt åkte vi och hälsade på Linus och Ida ute i Ucklum. Mycket trevligt! De bodde i ett mysigt hus på en liten gård i skogen! Mysigt... Det skall bli trevligt att se hur det är på vår/ sommaren. Nu va det massa snö snö snö snö :-).
Linus och Oskar lekte och hade skoj.. Men Oskar blev lite rädd för Linus som är ganska rätt fram och nyfiken... hihihi
Oskar kan vara en så stor tönt!!! Måste nog tuffa till honom tror jag!!!!
Små killarna tyckte det va så kul att leka att de hade svårt att somna... Linus somnade en kort stund medans Oskar hoppade över det totalt! Så hoppas han sover länge i natt!!!
Får vi nått att äta eller :-)....Leka leka.............Tittut tittut :-)......busa.. är super kul :-)
På eftermiddagen åkte jag, Christer och Oskar ner till Hisingen och Nids4Kids, för att köpa en till barnstol... Så att vi kan ha en i varje bil så man slipper hålla på att strula och flytta bilar... Utan man kan ta den som står längst ut på parkeringen :-)...
Det blev en Brio Zento svart, vi har en röd lika dan och är nöjda med den så vi slog till på en svart denna gången :-).
Längtar så efter vår nya bil... men det är ju X antal veckor kvar!
Idag kommer det massa bra på tv... Det börjar kl 21 på Kanal 5... Ni kan säkert gissa vad det är...
Nu skall jag kila ner i duschen så jag kan lägga mig i sängen och se på tv :-)
Kraaam
©BeeingLinda

Kommentarer
Postat av: lena B

ja ni verkar verkligen ha haft en kul dag. På korten ser man ju hur pojkarna lever "rövare" & nicke nyfikna. Låter vara ett toppenställe ni var på. Kram

2010-03-10 @ 16:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0