Livet går upp och ner, det är en sak som är säker!

Denna veckan har jag inte alls varit på topp...
Känt mig orkeslös och inte velat göra nått! Hoppade till och med över ridningen igår!!!
Veckan började bra när jag rövade bort mamma till Ullared... Vi hade super kul! hihihi
Men i tisdags så dalade jag. Kan dock bero på att Oskar varit lite krasslig och gnällig... Så vi har inte hittat på något, utan varit hemma hela tiden! Blir lite långtråkigt!
Tur att jag har en underbar man som kommer hem och låter mig sova en stund på eftermiddagen! :-)
Idag var Oskar så sjukt gnällig och vägrar äta.. så vi bestämde oss för att åka till läkaren med honom... Men de hittade inget fel på honom. De undersökte honom noga och tog ett stick i fingret på honom, men inget! Tur!!!!
När vi ändå var nere hos läkaren passade jag på att kolla upp min onda arm! Och japp jag har tennis armbåge! Blääää.... Fick Diklofenak Orifarm... Men vet inte om jag skall ta dem.. Det stod lite i beskrivningen om dem som jag inte gillade.. Skall ner till läkaren igen i morgon så skall kolla med henne då!
Men det är skönt att veta vad det är för fel på min arm!
Sen ringde Pontus idag med!!!! Tack för att du hörde av dig!!! Alltid kul att snacka med dig! Du gjorde mig danssugen igen!!!!
Har under veckan tappat min lust att dansa... Men när jag snackade med Pontus och skrattade med honom kom suget tillbaka!!! :-)
Skönt med vänner som värmer och muntrar upp en!!! :-)
Sen saknar jag Marie och Ella lite med!!! Ni får komma hem snart!!!!! Jag har varit nere på Resia och hämtat lite kataloger :-)... Drömma drömma!!!! ♥
Nu när jag tänker efter så har jag inget att vara nere för!!!! Lever i en värd med massa kärlek och värme!!!! Ja är tacksam att jag har så många i mitt liv som tycker om mig och bryr sig! Kanske bara har varit lite sjuk.. haft något i kroppen!!!!!!
SÅ vi får se vad som händer i morgon.. Blir det dans eller ej! :-)
Skall iallafall på ett möte med Facket i morgon förmiddag. Skall bli spännande att höra vad de har att säg!
XoXo ©BeeingLinda

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Klart att man bryr oss om dig gumman!

Du är ju underbar,galen,rolig,söt & ja en underbar Vän..Klart man bryr sig om dig!

Skönt att det inte var något fel på Oskar!

Hoppas du kommer iväg på dans i morgon tror att det skulle göra dig gott gumman..

Skulle bli sååååååå glad om du kom till Möllan = )

Du vet vart jag finns bara att ringa.

Även den bästa kan må dåligt ibland..

Kraaammmm

2010-03-18 @ 22:23:40
URL: http://tegenmark.blogg.se/
Postat av: Lena B

Skönt om du känner dig lite piggare. Vi har alla våra dalar, men som ordspråket säger " efter regn kommer solsken"

Puss & kram på dig min "lilla" prinsessa

2010-03-19 @ 07:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0