Lite olika bilder....:-)

Lite danskort. Jag och Pontus dansar till dansbandet Date den 26/2-10 i Trollhättans Folkets Park.http://www.dansverket.se/index.php?cmd=gallery
Jag och Angelica fjantar oss framför scenen :-).
Jag i bilen till Ulricehamn 13/3-20. Bilden är tagen med min IPhone :-).
Philipe njuter i sin babysitter 14/3-10.
Mamma efter vår shopping dag på Ullared 15/3-20. :-)
Våren har kommit till Stenungsund. Såg dessa i Söndags. Men korten är tagna i dag 18/3-10.
Är inte våren helt underbar!!! Nu längtar jag till alla snö är borta så man kan springa barfota på gräset!!!
Detta va de bilderna jag ville lägga upp i dag :-)
XoXo ©BeeingLinda

Kommentarer
Postat av: Lena B

Kul blandade bilder. Dans, shopping & VÅRBLOMMOR.

Härligt. Kraaaam

2010-03-19 @ 07:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0