Lekdag nr 2 hos Marie och Ella 11/3-10

Morgonen började med min underbara son, se själva!!! :-)
När man har en sådan här liten kille... Hur kan man inte vara på bra humör då? Älskar honom så!!! ♥
Efter frukost ringde Marie och frågade om vi skulle med ut på en låååång promenad... :-) Och det går ju inte att säga nej till det!
Så vi var ett mamma gäng på 5mammor som va ute och gick.... gick..... gick......Så det blev en lååååååång promenad!
Sen stannade jag och Oskar hos Marie och Ella för att äta lite.... Sen blev det massa lek för barnen igen! De lekar så bra i hop.... det är kul! Hoppas de kommer att växa upp tillsammans! :-)
Sen när våra gubbar kom hem blev det pizza... Vi testade för mig och Christer ett nytt ställe.. Rå goa pizzor, Pizza House i Stora Höga! Mums!!!!
Nu sitter vi och ser på förra veckans och denna veckans avsnitt av Grey´s Anatomy :-) Snart blir det sängen!
I morgon skall jag ner till Gbg och Partille, först skall jag träffa min underbara mamma... Vi skall till Minnes lunden i på Kvibergs Kyrkogård.. Min mormor ligger där och det är hennes födelsedag i morgon. Sen skal jag och mamma luncha i Partille på världens bästa Thai Restaurang (som inte ligger i Thailand då :-))
Sen åker jag och Oskar vidare till Daniel och Oliver för att leka innan Christer och Linda kommer från jobben.... Skall vara hos den på fredag kvällen. Mysigt, det var väldigt länge sedan vi träffade dem!
Sen på lördagen sticker vi till Ulricehamn och hälsar på Jan och Rosmarie :-), kanske även hinner med ett besök på Lager 157 :-), hoppas på bra shopping! :-)
Får se när jag hinner uppdatera här igen! Men gå in då å då... Jag har ju en IPhone nu så hihihi.
Nu önskar jag alla en trevlig fredag och helg!!!! Kram på er alla.... Lämna gärna ett litet avtryck bland kommentarerna :-) Alltid trevligt med små hälsningar!!!
XOXO © BeeingLinda

Kommentarer
Postat av: charlotte

Såååååååååå söt kort på Oskar..

Trevlig helg gumman...

Oskar kommer gå vilken dag som helst nu! = )

Kraaammm

2010-03-11 @ 22:25:49
URL: http://tegenmark.blogg.se/
Postat av: Lena B

God morgon min lilla "tös". Det skall bli jätte kul att träffa er & gå & äta lite gott. Vilka kalas bilder du fått på lill prinsen.Ses om ett par timmar. Kraaaam

2010-03-12 @ 07:36:32
Postat av: Marie W

Vilka söta bilder på Oskar, ser ut som han gillar mat på dessa bilderna ju ;-) De har varit jättemysigt när ni har varit här i två dagar, vi får ses oftare hädanefter! o roligt att killarna har setts lite oxå efter jobben. gud va C va snackig igår får jag sä!!! :-) Ha de så kul nu hela helgen med allt roligt ni ska göra! Så ses vi när vi kommer hem från fjällen, men vi kan ju höras under nästa vecka! Kram

2010-03-12 @ 10:25:25
Postat av: lena B

Tack min älskade dotter för den goda maten på Thai restaurangen vid Partille station. Det var sååååå gott & kul att Oskar var på så gott humör. Hoppas ni får en trevlig kväll i dag & sen en kul helg i Ulricehamn.

Kraaaam & puss i pannan

2010-03-12 @ 16:26:28
Postat av: charlotte

Måste säga det att när Oskar skrattar så är han såååååååå lik dig! = )

Han är väldigt lik Christer men han har dina ögon & ditt smile = )

Kraaamm

2010-03-14 @ 16:22:19
URL: http://tegenmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0