Lek bilder + häst bild :-) 10/3-10

Här kommer lite bilder från gårdagen!
Massa lek med Ella och Oskar.
Oskar och Ella lagar mat!!!
Våra bus barn!!! Och Oskar övar på att gå.. han håller bara mamma i en hand :-)
Min underbara familj... När man busar så mycket som vi göt hela dagarna, får man passa på att vila in i mellan :-)
Killarna är inte så smått avundsjuka på min IPhone :-).. hihihi men de får leka med den hur mycket de vill!!!
Jag och Oskar hade en väldigt mysig dag hos Ella och Marie igår... Sen kom killarna hem och Marie fixade Taco´s...Mums.....
Vi fyra.. eller sex är vi ju nu.. har inte umgåtts så mycket på senaste.. men nu vill vi umgås mycket med dem igen... Super kul och mysigt!
Vi håller på att kolla på om vi skall ta en liten resa tillsammans...Vi får se hur och om det går :-)
Efter maten var det bara att åka hem och ta på sig ridkläderna och bege sig till stallet.
Jag fick söta Melody... En väldigt tung häst... Men det gick så sjukt bra igår!
Jag fattar inte riktigt vad som hände, det kändes som om poletten ramlade ner. Allt flöt på så bra!
Hon är väldigt stel men fick till riktigt fina skänkelvikningar... Sen är hon svår galoperad i höger galoppen, men jag vägrade låta henne vinna så till slut flöt även den på!!! :-)
Super härlig känsla! Även ridläraren var förvånad... " Det där såg till och med bekvämt ut" sa hon efter lektionen! KUL!!!
Så ännu en underbar dag som mamma!!!
XOXO ©BeeingLinda

Kommentarer
Postat av: Marie W

Skänkelvikninger???? Hmm, fattar ingenting ;-)

2010-03-12 @ 10:20:48
Postat av: lena B

Denna "sidan" hade jag missat. Vilka underbara kort på 2 underbara barn. Hoppas Oskar blir en lika bra kock som sin far.

2010-03-12 @ 19:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0