Host host host hela natten!!!

Suck suck....
Haft hosta hela natten!!!! Kan tänka mig att jag fått bronkit igen... sist jag hade det var gravid... tänk tänk om jag är det igen :-)... hihihi nä det tror jag inte! Men men man vet ju aldrig! :-D Den som följer bloggen får se ;-)
Idag är Oskar sig själv igen!!! Så skönt! Min lilla ängel!!!! Kan ju vara för att Christer är hemma. Han skall pass Oskar medan jag är på möte med facket. Han har tagit ledigt hela dagen.. Så mysigt! Så efter mötet skall vi till Lerum och kolla på lampor. Vi måste köpa mer lampor till vårt vardagsrum, det är väldigt mörkt där.
Å så vart tog våren vägen? Regn regn, det positiva med regn är att snön försvinner snabbare :-)... Jiiipiiii!
Tänker på alla mina goa vänner som skall dansa idag! Är avundsjuk på er :-), så dansa för mig med!!!
XoXo ©BeeingLinda



Kommentarer
Postat av: charlotte

Krya på dig gumman!

Lovar skall dansa i massor för dig med!

Tänker på dig!

Kraaammmm

2010-03-19 @ 14:00:56
URL: http://tegenmark.blogg.se/
Postat av: lena B

Stackare, men att du hade något "skit" förstod man ju. Skippa ridningen & ev dansen i kväll, då ÄR du SJUK. Hoppas du kan få något mot hostan, om inte så ring så kommer jag upp med hostmedicin till dig i morgon fm. Sen frågan vart våren tog vägen, på lördag skall det bli upp mot 10 grader, men på onsdag skall det komma lite snö så vi får nog vänta. Sen att det är mörkt i ert vr det är det överallt nu när det är så tråkigt väder ute. Krya nu på dig & kramar i massor samt puss i pannan till prinsen

2010-03-19 @ 14:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0