Hos Marie och Ella

Hej på er...
Just nu är jag hemma hos Marie och Ella... Så mysigt!
Marie har bakar bröd och kakor hela dagen så jag har passat barnen... Ella är så söt när hon tulltar runt själv... Man såg riktigt hur avensjuk OSkar var på henne när han såg henne gå iväg! Hoppas han lärt sig hur man gör...

Var på BVC i morse på läkarkontroll! Jag har tydligen ett exemplariskt exenplar av barn så läkaren.. :-) Det får man väl ta som postitivt hihiih....
Han var välutvecklad och tidig sin utveckling! Då blir man glad som mamma när man hör det!
Fatta om jag är en stolt mamma till min lilla Oskar! Är så glad att jag har honom!

Kommer lägga upp lite bilder på när Ella och Oskar busar i kväll! De är så söta och leker väldigt bra tillsammans :-)

Snart kommer min stora älskling... sen blir det hem och mysa lite innan jag skall iväg till stallet:-), hoppas det går lika bra som förra veckan!

Kram på er så länge! ♥

Kommentarer
Postat av: lena B

Det har väl ingen tvivlat på utan att NI har en perfekt & gosig prins.Han kommer nog snart att gå & då säger du nog som dom flesta mammor "va skönt det var när han var still" :-))) Du har tur du, som fick vara hos Marie när hon bakar för du smakar väl alla kakor & kanske slickar du bunkarna med :-)Så gjorde alltid min "lilla flicka" KRAAAAM Rid försiktigt i kväll.

2010-03-10 @ 16:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0