Helgens bravader! :)

Helgen har varit kanon!!!!
Fredag:
Den började med att våra underbara vänner Tina och Adde + deras lilla prinsessa Felicia, kom på besök på fredagen.
Det var väldigt mysigt! Tina och Adde är Oskars gud föräldrar... men Oskar har varit lite rädd för Adde, eller rättare sagt har har varit misstänksam mot män ett tag, så Adde och Oskar har inte kommit varandra så nära tidigare. Men i fredags så blev det mys pys och bus!
Lördag:
Jag och Christer bestämde oss på Fredagen att vi skulle åka till HavetsHus i Lysekil. Så vi gick upp tidigt å morgonen...
Vi hade en mysig dag uppe i Lysekil, och Oskar älskade att titta på alla fiskar... Han fick till och med känna på en krabba :-)! Det va spännande tycket han hihihih.
På Lördag kvällen var jag ner bjuden till min goa vän Charlotte.... Hon hade planerat att vi skulle åka ner till Grand Hotell i Falkenberg... Date hade en spelning där... En snäll släkting till Charlotte körde oss ner och hämtade oss på natten sen :-), så det blev allt lite party denna helgen med!!!
Tack gumman för en kul och spännande kväll!!!
Innan.... I bilen på väg....
Jag och Charlotte passade på att knäppa oss innan Date började spela!
Mingel bilder:
Kort på killarna i Date.
Emil,                   Peter,                                         Björn,                                         Jan.
Det var en super kväll.. Jag och Charlotte hade skit roligt som vi alltid har! Nu har vi ett ton minnen att lägga till samlingen gumman! ;-)
Söndagen:
Spenderade jag och mina två underbar killar hos mamma/mormor... Hon är en ängel! Hon passade lille Oskar så att jag kunde vila upp mig och Christer fixade lite med hennes nya dator (vår gamla). Sen åkte Christer till Ikea och köpte luckor till vår tvättstuga som vi håller på att fixa till...
Det var så skönt att vara hemma hos mamma och vara "barn" på nytt.. Ligga på soffan och höra henne busa med Oskar... höra henne pilla i köket... Hon stekte våfflor till oss, mums.... perfekt en bakis dag :-)
Sen skyndade jag mig hem, det var dax att gå på fox kurs... Del fyra började i söndags... Oj oj oj, va vi fick lära oss... Kul, det är nu det riktiga börjar! Längtar redan till nästa vecka!!!!
Efter kursen fixade jag och Christer nere i tvättstugan, satte upp alla nya luckor... städade, plocka undan.. Det blev så fint! Tänk va fint det blir när Christer får kaklat och lagt klinker där nere... LÄNGTAR!!!!
Och idag har det bara varit babysim och mys hela dagen... Oskar tog också ett steg själv idag!!! Spännande spännande... nu blir det hårdträning!!! :-)
OVER AND OUT!!!!
Natti natti!!! Kraaaaam
©BeeingLinda

Kommentarer
Postat av: charlotte

Oj ja vilken Lördag kväll! = )

Snacka om att vi har en massa minnen nu & mera kommer vi få hihi.

Tack själv gumman för en kanon kväll!

Underbara bilder du lagt upp!

Kraamm

2010-03-09 @ 00:17:28
URL: http://tegenmark.blogg.se/
Postat av: Lena B

oj oj oj, Inte konstigt du var trött. Hur är det nu då? Har du fått vila upp dig? Tog Oskar fler steg igår?

2010-03-09 @ 07:42:10
Postat av: Magdalena

sexy mama!! Super fin på korten..as always!! =) Kram

2010-03-09 @ 18:09:06
Postat av: Marie W

Åh, har han tagit sitt första steg nu :-) Vad roligt! Snart kan dom springa ikapp ;-) Ska bli kul att se er på freda! Kram

2010-03-09 @ 21:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0