Våren är här!!!!!

Våren är här!!!!
Jag, Oskar och Ingela, Eliot var ute och gick idag efter baby rytmiken och då såg vi ett gäng tussilago....
Känns så underbar att se vårtecken efter vårtecken komma fram... Idag var det fjärilar ute och flög runt.. Det såg ut som de lekte runt i vårsolen.. Vi blev bara så lyckliga jag och Ingela...
Lyckan tog oss ner till havet för att spana på stranden som vi skall ligga och glassa på sommar :-)... Ingela skall nämligen också vara hemma lite länge med Elion :-).
Kul att veta att man kommer ha någon mamma hemma nu när jag skall vara hemma lite längre än planerat! :-)
I helgen fixade vi lite i källaren... Vi hade gammal sjögräs tapet på väggarna och en dassig vitmålad tegelvägg nere i gillestugan.....
Så vi satte upp återställare och målade tegelväggen med en halvmatt vit färg :-)....
Vi har även valt tapeter nu :-), super svårt och kul... Men tyvärr var det 5dagars leveranstid på dem, så vi får dem efter påsk! Attans, vi hade hoppats på att få klart allt under påsk.. Men man får inte alltid som man vill!
Nu skall få se hur det blir när det blir klart! Kommer bli så fint! :-) hihihi Längtar!
Igår var vi på babysim... Och det va jag som badade med Oskar :-), det är så mysigt!
Min lille son va så duktig.. Men helt galen.. Han kastar sig ut från kanten till mig nu :-)! Undrar hur det kommer att bli till sommaren på svär föräldrarnas båt.. hum, får kanske fixa livlina åt honom och ha honom kopplad på båten hihihih
Idag han jag till och med att rensa lite rabatter... Dvs bråka med en gigantisk stor rosenbuske... hahah den är dock mycket mindre nu :-)... Känns skönt att städa bort vintern även i rabatterna :-)!!!!
Har just varit och nattat Oskar... Han är så söt när han sover... Idag när jag stoppade om honom vaknade han till lite och fräste åt mig... sen fick han nappen och somnade om som en stock... Älskar honom!!! ♥
Lite bonus kort på Oskar =-)
Oskar busar vid soffan.... Sen hjälper han mamma att packa upp allt hon packat inför mormor besök! :-)
I morgon blir det massa bus med Ella och Elsa :-)....
XoXo ©BeeingLinda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0