Har underbara människor i mitt liv!

Han inte skriva igår... Jag passade på att njuta av många av de underbara människor jag har i mitt liv...

Jag mamma/mormor och Oskar var ute hela förmiddagen och njör i solen... Jag skottade fram altanen och sen passade vi på att leka lite i snön. Oskar älskar verkligen snön! :-)
Vi åte till och med frukost ute i går jag och mamma :-), Vååååååår!!!!









Sedan fick jag en super fin överaskning på posten av min underbara vän Christina (Tina).



Tack gumman... Blev så glad.. Det är jag som har en underbar vän och vill alltid ha dig och din familj i mitt/våra liv.
Vi ses i kväll!!!!

Kram på er alla läsare!


©BeeingLinda

Kommentarer
Postat av: EN MASJÄVEL

söta bilder! :D

2010-03-05 @ 13:15:35
URL: http://mandyego.blogg.se/
Postat av: Lena B

Tack själv min lilla "gumma". Du får hälsa Tina, Adde & lilla Filicia.

2010-03-05 @ 16:13:09
Postat av: Charlotte

Du är underbar Linda!

Kraammm

2010-03-05 @ 21:21:15
URL: http://tegenmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0