Desperat Housewives... Börjar i kväll på Kanal 5 kl 21......

Idag har jag inte mått super bra... Haft ont i magen och mått illa.... Christer fick komma hem, så han kunde ta Oskar! Bläää för att må illa.... nu mår jag lite bättre... Tack älsklingen för att du finns! ♥
I dag är det 10 månader sedan Oskar kom till oss... Tänk att han blivit så stor :-)!
Idag har min stora älskling köpt mig en vit IPhone 32Gb.... Får den dock lite senare i veckan.. det är 3-5 dagars leverans.
Det skall bli kul att lära sig detta... Känns som lite som ny mark! hahah Det var länge sedan jag hängde med i teknik utvecklingen :-).
I dag är det äntligen Desperata Housewives premiär... jiiipiiiii som jag har längtat.... Har följt serien sen den startade för ett antal år sedan :-).
I går så var jag på ett möte på Trygghetsrådet... http://www.trr.se/
Det är ett ställe som hjälper tjänstemän som blivit uppsagda...
Efter mötet så kändes allt mycket bättre. Det va skönt att träffa de andra som också blivit uppsagda.
Skall bli kul att träffa sin handläggare... Nu skall vi säka jobb som man tycker är roliga!!! Inte bara söka för att man måste :-)! Låter ju super bra! hihhih
Nä nu skall jag slappa lite i soffan och ladda inför kl 21 .-)
Kraaaam

Kommentarer
Postat av: angel

sv, hihi dem blev goa^^ söt rumpan där på bild :D

2010-03-03 @ 16:35:03
URL: http://thisisgelii.blogg.se/
Postat av: Marie W

Jag hade oxå laddat för desperate housewives o den nya serien som e efter, men jag somnade i soffan halv 10... ;-)

2010-03-03 @ 21:07:28
Postat av: Lena B

Vilka kalas bilder på prinsen. Han är så gooooo så det värker i mitt hjärta. Kram på er alla 3.

2010-03-04 @ 16:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0