Vilken dag! :-)

Nu sitter man i soffan helt utslagen... Känns skönt att fått gjort så mycket som vi fått idag! :-)
Tog oss en sväng ner mot GBG och besökte IKEA, för stt inhandla lite barnspärra. Oskar har lärt sig öppna våra skåp i vardagsrummet där vi har våra elektronik prylar....
Men som vanligt med IKEA så kommer man därifrån med 1000 andra saker som man inte skulle ha...haha
Idag blev det:
Barnspärrar
Bil lekmatta
Mjuk fotboll
Handdukar 4st
Mat Poncho 4st
Matsett (Haklapp, matskål, pip mugg och sked)
Täcke till Oskar
Spjälsäng´s skydd
Tvättkorgar 3st
Batterier
Pås klämmor
Ja ni ser ju! :-) Inte riktigt 1000saker, men fler än vi planerat att köpa! hoho
Oskar tycker det är kul att åka kundvagn :-) på IKEA 6/2-10.
Mamma och Pappa busar med Oskar på IKEA 6/2-10
IKEA va tydligen stället att vara på idag... träffade Marie, Stellan och Ella. Och även ett annat förändra par från vår MCV grupp, Camilla, Linus och Wilma. Kul att träffa dem, det var så länge sedan!
Christer, Oskar, Marie Stellan och Ella på IKEA 6/2-10.
Oskar vill inte! På IKEA 6/2-10.
Sen bar det av hemåt igen! Hade ju mer planerat för denna lördagen...
Men först blev det ju att packa upp alla saker och visa Oskar honom hans nya leksak!
Den var mycket uppskattad! :-)
Oskar med hans nya mjuka fotboll på golvet i vårt kök 6/2-10.
Han blev så leksugen satt han blev hägnade i sin leksakslåda :-) 6/2-10.
Jag och min underbara son! 6/2-10
Son och mamma 6/2-10.
Nä Oskar slocknat för kvällen var det dax att börja fixa på riktigt. Barnspärrar upp, tvättat två maskiner tvätt, plockat undan det som var kvar av julen och fått sytt köksgardiner :-)
Här nålar jag köks gardiner 6/2-10.
Blev väldigt nöjd med resultatet! Jag är verkligen inte bra på att sy så man får vara nöjd med det lilla :-).
Ena köks fönstret i vårt hus 6/2-10.
När det väl blev dax att sätta sig i soffan upptäckte jag att jag missat första delfinalen av Melodifestivalen :-(. Trist men jag han se vem som van denna delfinal... Ola! Låten va helt ok måste jag säga. Men hoppas att de kommande delfinalerna har bättre vinnare. Med Ola lyckas vi inte detta året!
Har även hunnit prata med Mimmi idag, en väldigt go danskompis! Säger bara TÄNKER på dig gumman! Allt kommer fixa sig! KRAM på dig... finns här för dig!
Nu är det "Shall we dance" på tv... Den är så grym, fin och mysig!
Man man vill dansa när man ser den!!! Tänker på alla danskompisar som är ute och buggar och foxar i kväll!!! Hoppas ni dansar för mig med! :-P
De i dansgänget som åkte till Falköping igår fick vara med om något helt underbart! Killarna i dansbandet Date fixade en lite extra uppvisning för "vårt gäng" efter stängning. Date spelade "Hallelujah" för dem!
jag kan ju bara säga att jag är lite AVUNDSJUK på dem! :-) Måste ha varit speciellt att få dansa själva till den underbara låten med det grymmaste dansbandet! Ja ja jag är glad för de goa dansarna!  :-)

Oj det blev ett långt inlägg med massor av bilder. Hoppas ni orkade med det!
Får nu ta och sluta och krypa ner bervid min man som ligger här i soffan med mig!
Natti natti alla och ta hand om er!
Kraaaam

Kommentarer
Postat av: Lena B

Kul "mössor" ni satte på Oskar. Jättefina bilder på Oskar & hans goa mamma.

2010-02-07 @ 10:28:54
Postat av: Lena B

Glömde att säga att gardinerna blev bra & så fint köket ser ut med dom. Kram

2010-02-07 @ 10:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0