Underbart att vakna till blå himmel och en go och glad liten kille.

Oj oj, jag borde gått och lagt mig tidigare igår. Men det var svårt att slita sig från mitt nya intresse :-) bloggandet! hihi
Oskar bestämde kl 3 att han var hungrig så då var det bara att gå upp och ge honom välling. Kunde inte väcka Christer då han låg och sov i källaren (han snarkade så igår kväll så jag körde ner honom), sen så kulle han jobba idag med.
Sen kl 7 ville Oskar ha frukost (välling) sen var det alla leksaker som lockade...
Varför måste välja en leksak när man har två händer ;-)
Min underbara snutt!
Kan man bli annat än lycklig när man har en så underbar son, och när man sen tar och tittar ut idag, FINT väder!
Vill ute och gå en lååång promenad idag! Hoppas Marie också vill det!
Vår baksida! 5/2-10
Snö på ett av våra trädgårds bord 5/2-10.... Mycket snö har det blivit i år 2010!
Skall bli spännande att se vad dagen har att ge idag! :-)
Önskar er en trevlig dag alla, och glöm inte att titta in här då och då!
Kraaam

Kommentarer
Postat av: Lena B

Hoppas ni får en riktigt trevlig promenad med Marie & Ella.Det ordnar sig på ons-torsdag. Kram

2010-02-05 @ 09:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0