Saknar denna rösten!

Anders Larsson som sjöng i dansbandet Date gjorde den här låten så bra!
Klippet är från hans sista spelning med dansbandet Date den 3/10-09!
Lite blandade bilder på en grym sångare: Anders Larsson.
Anders Larsson på Stenungsbaden 2009-09-05!
Anders Larsson på Ålands färjan Cinderella 2009-09-20.
Anders Larsson och resten av grabbarna  dansbandet Date på Båberg 2009-10-03. Anders sista spelning!
Date är fortfarande såååå bra, men det är inte riktigt det samma utan Anders!
Anders har nyss fått sin andra son med sin fru Anna, jag önskar dem all lycka!
Familjen är ett av det viktigaste i livet, efter det kommer vänner och efter det tror jag dans/musik kommer :-)
Kram på er alla i familjen och alla mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Lena B

Fint du fått till korten på Anders

2010-02-07 @ 10:31:13
Postat av: Marie

Gud va bra den låten e!!! Man blir såå sugen på att foxa :-) Jag frågade Stellan om vi skulle ta en dans nu, men de ville han inte...varför har man inte en kille som vill o kan dansa? iaf på hemmaplan...

2010-02-08 @ 21:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0