Pust... ner i soffan!

♥♥Äntligen... soffläge! Och idag tidigt :-).
Känner mig som en stormvind som drar fram...
Sov helt ok i natt, men somnade inte fören vid 2, sen vaknade jag vid 5 tiden... då var det ganska svårt att somna om, men om somnade jag och vakande 9.15 :-).
Då studsade jag upp och börja städa.... och städade å städade och tittade upp oj kl var redan 12,15.
Och fint blev det :-). Tvättade och skrubbade alla skåps luckor i köket! Har aldrig märkt att det är så många :-) tycker alltid jag vill ha mer plast! hihihi
Sen var det ju dax att lasta bilen med vagn osv... För att sedan åka ner till Torget och beställa tyg till Oskars rum.
Sen va det gasen i botten hem till mamma/mormor  för att träffa och hämta älsklingen min!!!!
Oskar 10/2-10
Det var helt underbart att träffa Oskar... och när han såg mig.. så kom han krypandes väldigt fort! Helt fantastiskt!!! underbart!!!♥
Hos mamma så tog vi en liten promenad och träffade en barndoms kompis som bor kvar! Alltid kul att träffa gamla vänner!
Sen var det dax för MAT!!!! Jag hade inte hunnit äta något på hela dagen, så när mamma dukade fram min favorit rätt (kalvfrikassé) kastade jag mig på den... tog tre gången!!! Helt sjukt för att vara mig! Mmmmm gott!!!
Tack mamma! ♥
Sen var det dax att åka hem... Han var så trött och somnade på vägen och när vi kom hem så ville han inte ha middag utan han ville ha välling och lägga sig med en gång. Så han dekade 18.10... Skönt!
Så jag har hunnit tvätta golven i hela huset och plockat lite...
Och nu sitter jag i soffan och njuter av mina vindruvor som jag köpte tidigare idag. Men önskade att jag hade köpt 1000000 kg godis! Är så godis sugen! :-) Men det är väl tur att jag inte köpte något :-) hhihih Har ju redan syndat i veckan.. Tack Charlotte ;-).
Planerar att nanna kudden mycket tidigare idag än va de har blivit denna veckan.
I morgon bär det av till Partille till svär föräldrarna (bestemor/bestefar)... Kul tycker Oskar... Alltid kul att busa med Bestefar :-). Sen kommer ÄLSKLINGEN hem ♥! Som vi har längtat!!!!
På eftermiddagen kvällen åker vi en tur till Saosann som fyller 29år i morgon!
Grattis gumman!!!! ♥
Det var riktigt länge sedan vi sågs så det skall bli så kul!!!
Sen får vi se om det blir dans till Sannex i Trollhättans folkets park.
Jag har nyligen upptäckt detta underbar dansband. Jag fick dansa till dem för första gången i Strängnäs när vi i Buggelifoxers var där på Dansbandskampen den 28/11-09. (Riktigt kul resa btw)
Mimmi och jag utanför Arena i Strängnäs! We Love Sannex! 28/11-09.
Om ni har Spotify kolla in dem där... riktigt skönt gung! Blir så danssugen!!!!
Sen vill jag även skicka några tankar till min svägerska som ligger på uppvaket nu, efter en omfattande höft operation! KRAAAAM på dig! Vi tänker på dig! Hoppas att det har gått bra och att dina problem försvinner efter denna operation!
Nu blir det att mysa ner sig i soffan en stund, sen säääängen!
Kram på er alla!!!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Vad skönt att veckan äntligen har gått! Fast jag tycker nog att du fixat den riktigt bra själv. Men det är alltid skönt att vara två att dela små framsteg o motgångar med. Hoppas du kommer ut o dansar. Ja, Sannex är riktigt bra. / Ha det.... Suss

2010-02-11 @ 22:04:33
Postat av: Lena B

Tack själv gumman som "lånade" ut Oskar till mig. Vi två hade ett riktigt kul dygn. Han var ju på sitt absolut bästa humör med pussar, mys & så åt & sov han så duktigt. Puss i pannan till prinsen & kram till dig

2010-02-12 @ 07:32:05
Postat av: charlotte

Jaaa Sannex är gryymmma = )

Har en ny blogg nu hihih

Kraaammm

2010-02-12 @ 12:11:55
URL: http://danscharlotte.bloggsida.se/
Postat av: Charlotte

Hej igen gumman!

Har kvar min gamla blogg blev så konstigt med den andra!

2010-02-12 @ 14:56:17
URL: http://tegenmark.blogg.se/
Postat av: Motorcykeltjejen

Vart bor du?

Haft en skön helg och alla hjärtans dag?

Kramar

2010-02-15 @ 20:59:48
URL: http://nakenhunden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0