Ny frisyr...

Japp då va det Tisdag!
Idag fyller min goa vän Marie år! Grattis... Nu är det bara ett år kvar till 30 :-)
Det har varit en ganska lugn dag idag...
Jag och Oskar började dagen 6.30, vi lekte och mös.
Vid tio tiden kom Ella och Marie förbi för att leka en stund... Det är alltid lika kul!
Barnen är så söta!!! :-)
Idag var det också dax att åka till min frisör Karin Petterson på Mazi i Gbg.
Jag hade ingen aning va jag ville ha för förändring men jag visste att jag ville ändra något, men ändå ha kvar mina längder på håret.
Före:
Hoppas ni gillar det! Jag har inte bestämt mig än. Men det blev lite fel undertiden idag. Hon skulle ljusa upp det, men det blev mycket ljusare än vad som var planerat. Så vi fick mixtra lite.
Karin sa att jag skulle känna efter hur det känns efter ett par tvättar.
Efter:


Hade varit kul om ni skriver och säger vad ni tycker!

Efter frissan blev det ett besök på Korsetten för att se om de hade några fina underkläder... :-) Jag kom hem med en ny och fin Bh :-).
Väl hemma möttes jag av en go Oskar som ställde sig och höll sig i sin vagn i hallen och hoppade otåligt medans jag tog av mig ytterkläderna. Kan det bli mer underbart att komma hem? Sen ville han att jag skulle lägga honom! Min underbara son. Sen fick jag en MEGA puss av Christer som tyckte jag va fin i håret!
Nu skall vi mumsa i oss var sin Semla, så här Fetisdagen till ära! Tur att man har en ursäkt att äta dessa kalori bomber.
Tyvärr är inte semlan idag från Cederlövs bageri i Partille utan från Farmor Gretas här i Stenungsund. Så vi får väl se hur god den är. Vi älskar nämligen Cederlövs semlor...
Kram på er! Jag önskar er en underbar kväll... Planerar på en tidig sänggång i dag!

Kommentarer
Postat av: caroline

snyggt linda!!! kram carro

2010-02-16 @ 20:32:14
Postat av: ang3lica

ja tycker det blev super fiint du passa bra i de

2010-02-16 @ 20:43:04
URL: http://thisisgelii.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Jättesnyggt gumman = )

Vad söta dom är Oskar & Ella hihih

2010-02-16 @ 21:17:11
URL: http://tegenmark.blogg.se/
Postat av: angelica

sv, tycker ja du inte behöver vara. tycker det va super fint

2010-02-17 @ 07:50:37
URL: http://thisisgelii.blogg.se/
Postat av: Lena B

Min åsikt är att den nya färgen är super, men det är ju oxå en supertjej som är modell. Sen måste jag säga att den lille chauffören till gåvagnen är en snygg karl :-))

2010-02-17 @ 08:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0