Nervös, besviken, ledsen och rädd

Hej.. va bra jag är på att hålla vad jag lovar.
Lovade ju i Söndags att jag skulle börja blogga bättre.
Men igår ringde min chef och hela min dag blev upp och ner.
Jag jobbar på ett stort företag som ligger i Gbg, som är anses vara ett av Sveriges största teknik företag.
Min chef meddelade mig att de på onsdag skulle ha ett informationsmöte på min avdelning och han ville träffa mig innan, så jag och min chef skall träffas kl 9 och det är bra om jag fixar barnvakt. Det var allt jag fick reda på!!!
Fatta att allt började snurra och tankarna skena iväg!!!
Detta gjorde att hela min dag igår var fylld av tankar och tårar. Vad är det som händer...
Jag har försökt få tag i min fackrepresentant men han har varken svarat när jag ringt eller ringt tillbaka på mina meddelande...*suck*
Mer än så här kan jag inte skriva om just nu! Men ni kommer att få reda på vad som händer och sker när jag kan skriva om det här!
Men en ljuspunkt igår var iallafall att det kom en kille från Ludvika och köpte vår bil (V50)! :-). Skönt! Vi satte ut en annons på blocket på vinst eller förlust... Vi trodde inte att vi skulle få den sålt för det priset vi satte ut... men jo det fick vi... jiiipiiiii!!! Dock svårt att vara riktigt glad för detta!
På kvällen igår så hade jag ett Barnklädes Party.... Me and I. De har super kul barn kläder. http://www.meandi.se
Först tänkte jag ställa in eftersom jag inte riktigt var på humör, men vilken tur att jag inte gjorde det... Träffen blev super mysig! många trevliga mammor+ en liten flicka och vår trevliga säljare Catrine.
Christer hade även gjort en mega god kladdkaka med chokladkross i... Mums!!! Kommer lägga ut receptet här :-).
Jag fick köpt en hel del kläder till lilla Oskar och ett par byxor till mig.
Till Oskar:
Förstora bilderna genom att kicka på dem :-)
Till mig:

Super sköna byxor. Tänkte de kan vara sköna och bra att ha på dans i sommar :-).
Christer har varit hemma idag, då jag inte mått så bra... Har väldigt ont i magen.
Men vi masade oss iväg på babyrytmik i morse ändå. Oskar skall inte få sota för att jag mår dåligt. Det var riktigt mysigt att vara en hel familj på rytmiken.
Sen åkte vi och lånade Skodan... Vilken bil!!! Super fin inuti!!!! :-)
Men vi har inte bestämt oss än...
Så det har varit mycket familj mys idag! Älskar min lilla familj! Tack för att ni finns!!! ♥ ♥ ♥
Kram på er alla läsare!  ♥
Ps: Håll tummarna för mig i morgon!

Kommentarer
Postat av: charlotte

Tänker på dig gumman! ♥ ♥ ♥

2010-02-23 @ 18:50:55
URL: http://tegenmark.blogg.se/
Postat av: Lena B

Lovar hålla alla tummar & tår jag har. Så klart kommer jag att tänka på dig hela fm & hoppas få ett samtal från dig med glada nyheter. Kramar min lilla flicka

2010-02-23 @ 19:14:32
Postat av: Sophie

åh vilka Härliga byxor! :) ser såå SKöna ut! vart har du köpt dom? å är det ett överkomligt pris? :P :)

2010-03-06 @ 15:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0