Morgonstund har guld i mun! :-P

I morse bestämde sig lillen för att vakna kl 6 för han var hungrig. Han fick välling sen var det bara dax att börja leka... Men jag får väl vara nöjd med att han bara vaknade kl 23.30 och ville ha natt målet, sen har han sovit ända till 6.
Men är så trött... så trött.. så trött...
Har dock fått snabb damsugit och plockat lite. Packat inför babysimmet idag. Kokat alla nappflaskor så att de är klara för idag.
Trodde dock att marodören skulle bli trött efter 9 frukosten, men NEJ! Nu vill han leka lite till.. Han kryper runt på hela övervåningen och drar ut all som jag plockat undan. Visst är de underbara de små! :-)
Skall som sagt på babysim idag. Spännande att klara av det själv. :-P Vanligt vis är Christer ledig och hjälper mig att klä av Oskar innan och sedan ta emot honom utanför när vi är klara. Det hade väl inte varit några problem om han inte hade varit så nyfiken och skall vara högt och lågt, men det kommer att gå :-)... Det är ju samtidigt kul att han vill utforska och är nyfiken.
Vi simmar babysim i Kungälv på Oasen med Aquabarn (http://www.aquabarn.se/index.php?pageID=1). Det är väldigt trevligt och både jag och Oskar tycker det är riktigt kul! :-)
Sen blir det att åka ner till Gbg och hämta Charlotte :-). Det skall bli kul!
Kram på er. Hoppas ni får en super dag!

Kommentarer
Postat av: Lena B

Simma lugnt gumman

2010-02-08 @ 10:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0