Lördag morgon!

Ja då har man vaknat.... God morgon!
Känns i kroppen att man dansade igår. :-) Så skönt!
5/2-10.  Innan vi åker till Möllan och dansen till Wahlströms!
Jag och Marie innan vi åkte till dansen på Möllan (Whalströms) 5/2-10.
Jag gick ner i källaren och la mig när Oskar vaknade i morse kl 7, men det ar inte lätt att sova eftersom Oskar va grinig för egentligen ville han sova men det var för roligt med alla leksaker.
Men låg och drog mig ett tag. Man får passa på, Christer skall ju åka till Holland på Söndag så då är kommer man ju vara själv med natt pass osv i en vecka.
Charlotte kommer dock upp på Måndag och håller mig sällskap och leker lite med Oskar. Det skall bli super kul! Kommer nog att skratta en del när vi snackar gamla minnen.
Minnen! :-)
Jag (Med Oskar i magen!) och Charlotte på Grand Hotell i Falkenberg 7/3-09.

Jag (Med Oskar i magen!) och Charlotte på Grand i Falkenberg 1/20-09.
Charlotte skall till Grand i kväll och lyssna/dansa till Date med ett gäng kompisar! Jag önskar henne en kalas kväll!!! Vill se massa kort på Måndag gumman!!!!
Måste berätta vad som mötte mig på badrums spegeln när jag kom hem igår kväll...
Det var ett meddelande i tandkräm från min underbara man: " Har saknat dig. Va fint du städat. Älskar dig! "
Oskar har fått två tänder i överkäken idag... Hum kan det ha att göra med att han ramlade och skrapa sig där i går eller? Det är vänster fram och de på vänster sida som tittar fram. SÅ nu har han 4 st små ris i munnen :-) Så sött!
Ha en underbar dag alla :-)
KRAM!

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Ja dom är så söta när tänderna tittat fram o dom ler så man verkligen se dom små tandebissarna... =)

2010-02-06 @ 11:32:03
Postat av: Lena B

Va fina ni är på kortet du & Marie. Dom andra korten är ju oxå bra, men dom har jag sett förut. Visst har du en underbar man. Det har vi ju aldrig haft tvivel om. Ge honom en bamse kram från svärmor.

2010-02-06 @ 13:16:56
Postat av: charlotte

Klart du skall få se på kortet på Måndag hihih = )

Vad kul vi skall ha gumman..

Ha en underbar Lördag kväll nu så hälsar jag till killarna från dig!

Kraaammm

2010-02-06 @ 13:20:18
URL: http://tegenmark.blogg.se/
Postat av: charlotte

Korten finns på din mail nu! =)

Kraaammm

2010-02-06 @ 16:30:52
URL: http://http:/tegenmark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0