Livet går vidare....

Hej alla läsare...
Vill tacka alla som skrivit här, på facebook, på mailen och skickat sms... Känns skönt att ni finns!
Det är i kris som man får reda på vilka som är ens riktiga vänner! TACK, ni vet vilka ni är! Som tur är det de som jag anser vara mina nära vänner! :-)!
Nu sitter jag i mitt underbara hus i min underbara soffa med min underbara man och tittar på Halv åtta hos mig med ett underbart glas vitt vin i handen och skall äta mina rester på min underbara kebab från igår :-).
Meningen ovan summerar min känsla som jag har i kroppen! :-)
Mötet i Onsdags gick inte så bra, men det gick som förväntat.
Jag blev uppsagd, men jag har varken godkänt det eller dementerat det på inrådan från mitt fack.
Anledningen till att jag får gå är att " min kompetens inte gick att matcha de lediga tjänsterna som fanns kvar på företag".
Ja ja... vi får se vad som händer... vi håller på att kolla vad mitt fack vad vi kan göra... Men som min överskrift säger.. "Livet går vidare" :-).
Jag har talat med två av mina kollegor och de säger att de kommer att sakna mig och hade önskat att jag skulle komma tillbaka då båda gärna vill jobba med mig igen! Som en sa... jag tycker om att jobba med dig... nästan jämt! :-) hahha
Om det inte går att göra något åt detta får jag väl se det här som en SUPER chans... Kan ju ändra livet totalt! Det som vid första anblick ser negativt ut behöver ju inte vara negativt i slut ändan!
I morgon är det dans... :-) till Date... :-)(http://www.d8.nu/). Denna helgen har jag sett fram emot väldigt länge... Och vad skulle jag behöva mer än dans just nu... Det blir dans till Date i kvadrat denna helgen!
Som ni läsare kanske har förstått så är Date mitt favorit band...
I morgon blir blir det dans i Trollhättans Folkets Park (http://www.trollhattansfp.se/program/) och det är ju som jag skrev tidigare Date som bjuder upp till dans... Folkets park är ett mycket mysigt ställe och Date ett grymt band, så kan det bli annat än bra kväll i morgon? :-)
Och på Lördag blir det fest/dans på Stenungsbaden med Angelica.... http://thisisgelii.blogg.se/ och säkert flera hundra fulla människor :-)... Och vi skall göra dem sällskap!
Det är super kul att Angelica skall till mig innan! Skvallra fixa och förfesta... Hoppas på många snygga kort :-)
Det skall bli skönt att få festa lite efter denna veckan! Känns som helt rätt tillfälle :-).
Christer och Oskar skall till Bestemor och Bestefar på Lördag och sova över så att jag kan få sova på morgonen på Söndag, vi skall ändå till Partille och fira Bestefar på Söndag så det blir bra... Skall bara se om jag kan låna en bil eller om Christer kommer och hämtar min på Söndag...
Men det skall bli så skönt med en sovmorgon :-)!
Nä nu börjar Glee.. Så ni får hålla koll på min blogg om ni vill veta hur allt går...
Kraaaam på er alla!!! trotts allt mår jag bra och jag har en underbar familj och underbara vänner... det kommer man långt på, så ta hand om alla ni älskar! ♥

Kommentarer
Postat av: Annsofie

önskar dig all lycka vännen! :-)

ha en urmysig helg,fooxa lugnt ;-)



*kraam*

2010-02-25 @ 20:16:11
URL: http://zaaaaza.blogg.se/
Postat av: Caroline

Men vad tråkigt att höra, tycker det var en lam ursäkt, så stort företag klart det finns en plats!

Men du får se det som en ny start istället!

Är helt övertygad om att du kommer att hitta ett nytt jobb som du kommer stormtrivas med!

Så såg jag det när det hände mig, och visst har man hamnat lite här och där!

Men nu har jag hittat ett toppen jobb som jag trivs med!

Är helt övertygad om att du gör det med!!!

2010-02-25 @ 20:17:11
Postat av: charlotte

Bra där gumman!

Bara att se framåt!

Tack för samtalet hahahah = )

Kraaaammm

2010-02-25 @ 22:36:33
URL: http://tegenmark.blogg.se/
Postat av: Ann

Hej Linda!

Vill bara önska dig lycka till i framtiden.

Skönt att du håller humöret uppe trots allt.

Och du har förhoppningsvis rätt i att det kan komma något bra ur detta också. Kram på dig och ta väl vara på dig och din familj.

Hälsningar från Charlottes mamma

2010-02-25 @ 22:43:14
Postat av: Lena B

God morgon gumman. Bra att du kan se "detta" från den ljusa sidan. Tänker på dig. Monika B ringde & bad mig hälsa. Hon & Lovisa följer dig på bloggen. Hon skulle försöka "lära" sig kommentera. Kraaaam till er alla 3. Hoppas Christers hals är bättre i dag.

2010-02-26 @ 09:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0