Leka leka leka är bäst!

Nu är jag och Oskar ensamma igen!
Marie och Ella, Åsa och Olof har åkt hem efter en rolig playdejt.
Åsa, Oskar, Olof, Marie och Ella hemma hos oss och leker 5/2-10.
Oskar älskar att leka med andra barn och han tycker mycket om Elle och Marie. Det va första gången han träffade Olof :-). Kul med lite kill kompisar :-).
Oskar, Olof och Ella leker. 5/2-10.
Ella tycker om Olof :-) 5/2-10.
Barnen leker 5/2-10.
Barnen han med lite fika... det blir leverpastej mackor gjorda på Rasken fullkorns bröd och leverpastej från Pastejköket. Mums... Sen testa de jag att göra eget mellanmål. Det blev A-fil och massa frysta hallon och lite blåbär. Det va bara Oskar som gillade det. Kan tänka mig att det inte va så sött och gott som de brukar få annars. A-filen är lite sur i smaken så inte så konstigt kanske... Men det va tur för oss att Oskar gillade det :-)
Ella passade även på att öva sig på att gå :-) skall se om jag lyckas få upp en film på det någon dag!
Christer var hemma en snabbis, men han åkte igen för han skall hjälpa Marie och Stellan med att bära in en trappa till dem. ( De håller på att bygga på deras övervåning och då kan det var bra med en trappa upp .-))
Hoppas Christer kommer hem i tid så jag hinner fixa mig inför dansen i kväll till Wahlströms på Möllan!
Skall bli kul att dansa det va länge sedan nu!
Skall ladda genom att lyssna på Dates nya skiva: Här och nu!
Hej så länge och kram

Kommentarer
Postat av: Lena B

Kör försiktigt gumman & ha det så j.... kul du kan efter en sådan dag. Kram

2010-02-05 @ 18:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0