Kul det skall bli!

Blev så glad idag! Som ni vet sedan innan så har jag och Charlotte bokat en danskryss på en Ålands färja, inte mindre än Cinderella båten! Så kul. Sen Bokade även en danskompis Annsofie och hennes kompisar också in sig på denna tur! MEn idag fick jag även reda på att en annan danskompis Pontus och en till kille skall med. Annsofie och de andra tre skall dela på en hytt och jag och Charlotte delar på en!
Det skall bli så kul att få komma iväg och dansa en hel natt och sedan även på degen efter! Super kul!
Nu är tydligen bussen som vi skall åka med full! Vi tar ju en bussresa upp (www.ellosbuss.se). I priset 650kr får man tur retur resa med bussen till Stockholm, Båtresan, middags buffe och frukost! Billigt!!!
Sen fick jag Oskar att sova en timme så nu är jag inte så trött för jag passade också på att sova:-) så skönt när man kan unna sig att bara ta det lite lugnt!
Men idag vid lunch blev det lite bråk, Oskar ville verkligen inte ha mamma scans  köttbullar, men jag lurade honom och gav honom leverpastej smörgås bitar att pilla med samtidigt!!! Då gick det ner.. hahaha en mammas list! :-)
Snart blir det att packa sig iväg till babysimmet!
Skall bli kul och spännande!
Kraaam från en glad mamma :-)

Kommentarer
Postat av: Lena B

Hoppas simmet gick bra & att du, Charlotte & Oskar får ett par fina dagar.

2010-02-08 @ 17:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0