Inte ensam i soffan längre :-)

Så nu är snart dagen och kvällen till ända!
Varför var jag orolig för babysimmet. Oskar var ett underbart barn. Inget gnäll inget skrik...
Jag var ju lite nervös för hur det skulle gå i omklädningsrummet eftersom Christer brukar finnas där och hjälpa, men mamma klarade själv :-)
Lite gamla babysim kort på mig och Oskar!
9/11-09 Jag och Oskar på babysim.
9/11-09 Jag och Oskar på babysim.
Sen åkte vi ner till Centralen i Gbg för att hämta upp Charlotte... Charlotte fick inget vidare mottagande Oskar grät och grät och grät hela vägen till Kungälv där vi pausade och handlade lite. Sen grät och grät han tills han somnade vid Kode.. så vi körde upp till Ljungskile och tillbaka för att han skulle få sova... Stackars gubben...
Oskar har varit med och handlat på Ica Maxi i Kungälv! 8/2-10.
Oskar tycker det är kul att åka kundvagn!:-)
När vi väl kommit hem så lekte vi och hade det mysigt! Oskar är dock väldigt klängig nu, men jag tror det beror på att han saknar sin pappa... Jag saknar honom massor i alla fall ♥! Älskar dig Christer!
Sen fick Oskar testa en ny maträtt, köttfärssås och potatis med kokt morot + Tsatsiki som är en favorit!
Oskar äter 8/2-10.
Nu sitter jag och Charlotte och myser i soffan (äter lite godis :-)). Snackar en del skit och massa minnen!!!
När jag skrivit klart detta skall vi sätta oss och titta på massa kort! Det finns ju en hel del kort som vi vill kolla på!
Vi får hålla tummarna för att Oskar sover hela natten i natt. Och i morgon är det dax för baby rytmik! Det skall bli kul!
Ni får ha en trevlig kväll! Det kanske kommer in ett inlägg till ;-)
KRAAAM

Kommentarer
Postat av: Ann

Trevlig bloggsida du har gjort.

Hälsa dotter min...hahaha.

kramar från Ann (Charlottes mamma)

2010-02-08 @ 22:49:01
Postat av: Lena B

Så bra att det fint i badet. Hoppas ni kom i säng någon gång för Oskar lät er väl inte få sovmorgon.:-) Kramar

2010-02-09 @ 09:33:05
Postat av: Magdalena

klart att du skulle fixa babysimmet själv!! =)

Kram

2010-02-09 @ 19:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0