Idag blir jag gräsänka :-(

Då var söndagen här...
Fy vilken natt jag haft! Oskar vaknade först vid 1 i natt och sedan vid 6. Men vid 6 tog Christer honom, eftersom jag inte kunnat sova på hela natten. Jag gjorde misstaget att äta godis och dricka Cola i går kväll... Då blrukar jag ha svårt att sova! Att man inte lär sig!

Idag är Oskar på ett väldigt bra humör i allafall :-).


Oskar leker med röret som hans nya matta var upprullad på! 6/2-10

Idag skall vi åka på fika hos Magdalena, Christian och Tilda, det skall bli trevligt. Vi har inte träffat dem sen innan jul, så det är på tiden nu!

Sen blir det att åka hem och äta lunch innan vi skall köra ner pappa Christer till GBG så att han kan ta taxi till Landvetter flygplats :-(.

Sedan får vi se vad för bus och Oskar hittar på!

Kraaam på er!!! Jag önskar er en fantastiskt Söndag!

Kommentarer
Postat av: Lena B

Övar Oskar på att bli "abirginier"?? Han ser ut att ha klarat munnen bra efter "skadan". Kram till er & en extra till Christer & puss i pannan till prinsen

2010-02-07 @ 10:32:51
Postat av: Carro

Tack för din fina kommentar! :)

2010-02-07 @ 10:35:49
URL: http://caroline79.blogg.se/
Postat av: charlotte

Du behöver bara vara själv tills i morgon eftermiddag gumman =)

Sen kommer jag & då blir det massor av minnen & lek med Oskar = )

Hoppas du får en underbar söndag!

Kraaammm

2010-02-07 @ 13:29:24
URL: http://tegenmark.blogg.se/
Postat av: Marie [Mamma till William]

Jaaa det va svin kul =) Hade jag haft jävligt gott om pengar hade ja gjort det ofta ! :)

2010-02-07 @ 16:32:48
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0