Ensam i soffan.. med datan och musik!

Ja då har jag varit dålig på att uppdatera mina inlägg.
Men här kommer ett lite längre!

Ja då har man kört Oskar till mormor idag... Han blev så glad att träffa henne... Han älskar verkligen henne så mycket! och hon honom.. kan det bli bättre?
Mormor skulle passa Oskar så att jag kunde åka och rida idag! Men egentligen ville jag hoppa över det... det var förberedande hoppning... Gillar inte att hoppa, så det kanske var bra att jag gick idag så att jag klara nästa veckas hoppning! :-) Men det gick inget bra alls. Jag fick en häst som heter Inez, och hon är ganska stor och tung. Det är inte jag van vid, så man måste jobba ganska mycket med henne... Å jag har aldrig haft henne så det gick inte så bra. Men jag gjorde allt jag kunde, lär ha ont i kroppen imorgon!
Så här ser jag oftast ut när jag rider 9/2-10.
Sen har jag kört ner Charlotte till Gbg också... :-(. Gjorde det samtidigt som jag körde Oskar till mormor.
Det har varit så mysigt att ha henne här. Tyvärr var inte Oskar på topp, det var en del gnäll och den massa mammighet!
Men tror Charlotte tycker om honom ändå! :-)
Charlotte och Oskar leker tittut bakom gardinen 10/2-10.
När jag lämnat Charlotte på Centralen i Gbg, så begav jag mig till Nordstan för att shoppa lite :-).
Det blev en del! Kanske kommer upp bilder på det i morgon! :-)
Här kommer lite vad vi gjort när hon varit här:
Vi har tagit det ganska lungt. Men i Tisdags han vi med Baby rytmik :-).
Baby rytmik i Ödsmåls kyrka 9/2-10.
Baby rytmik. Ella och Oskar sitter hos mig! 9/2-10.
Baby rytmink. Oskar på rymmen 9/2-10.
Sen bar det hem och laga mat.. Ååå Oskar hjälpte till :-).
Oskar lagar mat :-) eller boll!? 9/2-10.
Vi alla!!! 9/2-10!
Efter maten blev vi godis sugna, men eftersom vi åt upp all Charlottes godis på Måndag kvällen så fick vi ju bara ta och gå till affären och köpa nytt. Så när vi väl var klara för att gå.. så SÖÖÖÖÖÖADE det! Och det var inte lite snö som kom heller.. När vi väl kom till affären såg vi ut som två snögummor :-). Och vi skall inte tala om hur vi såg ut när vi kom hem igen. Tyvärr finns det inga kort på det här... så ni får använda fantasin! :-)
När Oskar väl somnat på kvällarna så att vi och kollade på kort och pratade minnen! :-)
När Oskar vaknade i morse, kom han på hur dörrar funkar :-).
Spännande, den här saken rör ju sig när jag rör den... :-) 9/2-10.
Mums, den smakar bra också... 9/2-10
Här är jag! 9/2-10.
Så nu sitter jag här i soffan ensam.. På ett sätt väldigt skönt! men samtidigt lite trist!
Jag saknar min man och min son såååå mycket!
Men jag tror att det kan var "nyttigt" att få längta lite!
Skall snart gå å lägga mig i sängen och se en bra film eller nått!
I morgon få jag sova hur länge JAG vill! :-) Jiiipiiii....
Sen blir det upp och städa sen ner till Torget och köpa gardintyg till Oskars rum. Jag tycker att det är på tidan att han får gardiner i sitt rum nu :-)!
Sedan bär det av till mormor och äta Kalvfrikassé och träffa min underbara son! :-)
Undra hur många gånger man kommer att vakna i natt och undra när Oskar skall vakna. :-) man är bra underligg!
Tack underbara Charlotte för ditt sällskap och tack underbara mamma/mormor för att du finns här för oss när vi behöver det!!!!
Och Christer, jag SAKNAR och ÄLSKAR dig MASSOOOOOR!!!!
Kram på er andra ni är underbara med, alla på sitt sätt!
GOD NATT!
Ps, lovar att berätta hur många gånger jag vaknat! Ds

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Tack själv gumman = )

Var bara roligt att få komma upp i några dagar & Oskar är underbar!

Alla har dåliga dagar ibland...

Kraammm

2010-02-11 @ 00:36:50
URL: http://tegenmark.blogg.se/
Postat av: christer

oskar ser ut att ha roligt i allafall. saknar dig med men nu kommer jag ju snart hem. ta hand om er vännen. älskar dig

2010-02-11 @ 10:42:16
Postat av: Lena B

Ja, jag älskar verkligen Oskar & dig & Christer ni är ju bäst. Hoppas du inte vaknade för många ggr i natt för det gjorde inte Oskar :-)). Han har även upptäckt att katterna är roliga att jaga & dom låter honom hålla på. När dom tröttnar gömmer dom sig bara tills det är dags igen. Kul lek :-)Du är välkommen när du än kommer, kram

2010-02-11 @ 11:06:51
Postat av: Motorcykeltjejen

Söt blogg!

Händer i helgen för roligt?

Kramar

2010-02-11 @ 12:33:45
URL: http://nakenhunden.blogg.se/
Postat av: Veronica

Vad kul att du hittade in till min blogg =)

Vilken liten söt kille ni har. Hoppas allt är bra med er.

Kram

2010-02-11 @ 20:06:14
URL: http://dreamingvera.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Klart du kan låna kläder av mig på färjan = )

Om du tar med idg så jag får låna av dig med hahaha

Skall bli såååå kul på färjan...

Hoppas vi syns i morgon gumman..

Kram kram

2010-02-11 @ 20:41:36
URL: http://tegenmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0