Det var mycket fix och trix med att få denna bloggen fin! :-)

Dagen har varit helt underbar! Oskar har varit så snäll.
Jag trodde att det skulle bli en hemsk dag eftersom han fick sin andra dos av influensa vaccinet igår. Tydligen är det många som reagerar hårdare på andra dosen än första. Men Oskar reagerade inte alls :-) Skönt!
Vem kunde ana att blogga skulle ta sådan tid, utan att få något skrivet :-), men det blir väl så när man inte riktigt kan fokusera utan måste ner och leka i mellan :-).
Dagen har varit full av redigering av kort och fix med bloggens utseende och mys med min underbara son sen han vi ut på en liten promenad i det underbara vinterlandskapet. 
Det har varit ännu en lyckad mat dag för Oskar, full av massa testande:
Han vaknade vid 7 tiden då fick han välling.. Sen lekte vi och kl 9 fick han gröt. Sen fick han smaka på min Smoothe.
Kl 12 var det dax för lunch som är den eviga krigs måltiden, men då fick han fickbullar och potatis med tzatsiki.. mums tycker han!
Vid 15tiden var det dax för mellan mål och då vankas leverpastej smörgås och clementin, det är en hit!
Till middag var det dax att testa något nytt kokt kyckling potatis och ärtor... Helt ok :-)
Verkar som att Oskar tycker bättre om "riktig" mat. Och det är inte så svårt att göra. tror det eller ej. Men det är jag som säger det, tjejen som knappt kan koka potatis:-).
Har även träffat Marie i dag, hon var här och lämnade sin symaskin så jag kan sy mina nya köksgardiner. Stackars hjärtat hade blivit på körd av postbilen :-(... Allt gick bra, blev bara en del revor på hennes förardörr! Men jag tänker på dig gumman!
Oskar bråkade en del i kväll när vi körde 5 minuters metoden när han skulle lägga sig.. Men till slut somnade han med huvudet i fotändan! Han är så söt!!! Kan inte fatta hur mycket man kan älska någon!
Har en del vänner som har fått barn nyligen... Spännande hoppas man snart kan få se en bild på de små undren! Tina och Adde fick en liten flicka den 2/2-10 :-) och Dates förra sångare Anders Larsson fick en liten kille förra veckan! Grattis till er !!!!
Det är en tid full av nyfikenhet och förvirring. Kom i håg vår tid på BB. Den 2/5-09 kom vår lille kille, han var 52cm lång och vägde 3200g.
Har även snackat en del med vännen Charlotte idag. Hon skall komma upp till mig nästa vecka när min man Christer är på kurs i Holland! Sen har jag och Charlotte planerat en lite färjetur i Mars :-). Skall bli så kul... :-) Vi hade ju kul sist om man säger så!!!!
Jag och Charlotte på Cindirella 20/9-09.
Emil och jag någonstans på båten! 20/9-09.
Party i vår hytt i mellan spelningarna som killarna i Date gjorde på kryssningen 20/9-09 :-)
Man kan ju säga att vi hade kul! :-) Men när vi åker på kryssningen i Mars är det inte Date som spelar utan ett annat kalas dansband. Hoppas på massa dans!
Nä nu skall jag och min älskling se på Yes man och mysa! Man får passa på när han är hemma!
I morgon väntar en trevlig dag med Marie och Ella, vi har en playdejt :-P. På kvällen i morgon blir det dans till Wahlströms på Möllan! KUL!!!
Kram på er alla vänner! Kul att ni tittade in!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Klart vi skall ha kul på Nästa färg tur hihih = )

Har alltid kul med dig gumman!

Kommer bli roligt att komma upp till dig på Måndag.

Syns i morgon på Möllan.

Kraammm

2010-02-04 @ 21:43:36
URL: http://tegenmark.blogg.se/
Postat av: Caroline

vilken trevlig blogg, va fint du fått de.. :) nu ska ja lägga till denna på favoriter ;) kram carroo

2010-02-04 @ 21:46:58
Postat av: Marie [Mamma till William]

Va söt han är din lilla prins =)

2010-02-04 @ 22:06:30
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Lena

Vilka bra bilder du fått ihop. Speciellt den när Oskar "målat" läpparna. Kram

2010-02-05 @ 07:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0