Dagen fortsatte som den började, helt underbart!

Hej igen!!!
Vilken mysig dag jag har haft!!!
Morgonen har ni ju hört om redan. ♥
Åkte iväg till Anya och Leia!
Körde efter Anya´s vägbeskrivning.... oj oj oj trodde jag hade åkt fel, kom till ett område jag aldrig varit på! Väldigt mysigt! Skall visa Christer detta ställe på Lördag! .-)
Fick en trevlig rund vandring i Anya´s fina hus! Vill också ha nytt hus!
Det blev en trevlig lekstund med barnen.
Oskar och Leia leker... :-) 18/2-10
Linus leker 18/2-10
Wilma är lite sugen på mat 18/2-10
Jag och min ängel 18/2-10
Leia för mat 18/2-10
Ett till litet under! Kommer inte ihåg va han heter :-(
Oskar och Linus busar medan Wilma sitter och bevakar i bakgrunden :-) 18/2-10
Det är trevligt att träffa mammorna och deras små underverk :-). Hoppas vi kommer att träffas oftare nu när våren kanske är på väg :-).
Vi har nämligen snöstorm här nu! Det vräker ner!!!
Jag och Oskar var tyvärr tvungna att åka tidigare från träffen eftersom Oskar hade en tid hos tandläkaren.
När jag skulle lyfta ur honom vid tandläkaren såg han ut så här :
Min helt underbara son! 17/2-10.
Besöket hos tandläkaren gick kalas bra och Oskar var så snäll!
Det var inga problem med tänderna vad hon kunde se! :-) Jiiipiii!!!
Vi avslutade våran utflykt med en sväng till Ica.
Sen hem och vänta på pappa! :-)
Nu sover hjärtat, medan jag och Christer myst med en SEMLA från Cederlövs bageri i Partille. mums!!!!
Nu Gleeee.... Kram på er!
Natti natti!!! ♥

Kommentarer
Postat av: Anya

Såg på facebook att du hade skrivit på bloggen så var ju bara tvungen att gå in o läsa :) alltid lika kul..

Roligt att ni kom idag o att det blev så många ändå..synd bara att tiden springer iväg så snabbt, blev så tyst här när alla små goingar hade åkt..



Du får säga till Christer att ni får bygga här :) lantligt men ändå nära in till torget..första gången man kör hit känns som en evighet men sen går det undan :) å tomtpriset är ju billigt jämfört med alla andra ställen... :)



Ha en fortsatt mysig kväll!! kram

2010-02-18 @ 21:23:06
Postat av: Linda (blogg ägaren)

Anya:

Ja vi skall faktiskt kolla på detta :-)

Gillade stället väldigt mycket!!!



Tack själv för idag! Maten var kalas god :-)

Kram

2010-02-19 @ 08:38:42
URL: http://beeinglinda.blogg.se/
Postat av: Lena B

Nu får det vara slut på semlor :-)). Fina bilder gumman & vilka goingar det var med. Kör försiktigt i kväll & ha en riktigt trevlig dans kväll. Kram till er alla 3.

2010-02-19 @ 14:16:15
Postat av: angelica

sv, tack tack :) ja det ska vi :D partyy

2010-02-21 @ 11:11:58
URL: http://thisisgelii.blogg.se/
Postat av: Laila

Tack för tipsen Linda :) VIlken liten sötnos du har :)

2010-02-21 @ 18:51:32
URL: http://Lailaaziz.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0