Då var dansen över för den här helgen...

Hum... tänk va en danskväll kan göra en förvirrad...
Ena stunden är det en danskille som öser beröm över hur duktig man är! Mendans en annan inte ens vill dansa med mig? Fick en redig dizz idag! Andreas va det inte du som sa att "det finns väl ingen som skulle tacka nej till en dans med dig", du hade fel! Grrrr
Såg denna killen förrförra helgen på Möllan då Highlights spelade där. Tyckte det skulle var kul att dansa med någon ny som har en annan stil liksom. Men var för feg att bjuda upp... Och så idag var han där igen... jag samlade mod och gick fram.... Då sa han att " nä måste vila". VA F*N kl var ju 23.30 typ en 30 min kvar på dansen, varför pausa då? Linda känn dig dizzad!!!!!
Får se om han bjuder upp nästa gång som vi är på samma dansställe. Har dock bara sett honom på Möllan, så det är väl hans inne hak! :-)
Men jag fick allt några goa danser med Lars och en ny kille som hette Mathias tror jag! Men det är Alltid lika kul att dansa med Lars.. Och det känns som det går bättre och bättre att följa hans snabba foxar :-)! Tack Lars!
Men det fans ju en del dansare man saknade. Ni vet vilka ni är!!!! Kram på er och hoppas ni hade det bra på dansen till Date...
Kan ni tänka er att jag hoppade en speling med Date (www.d8.nu), men kände att köra 2 tim en väg var lite att ta i! De kommer ju snart till GBG :-) Jiiipiii!
Tror att jag kommer ha lite lätt träningsvärk i kroppen i morgon... Så skönt när man fått dansa av sig så ordentligt! Kan starkt rekommendera bugg och foxtrot!
Ja för er som inte känner mig så är det det jag dansar (bugg och fox) när jag skriver att jag är ute och dansar :-)!
Skall man ta och hoppa ner i sängen kanske... Men först en dusch, kan inte lägga sig utan att dusch när man varit ute på dans!!¨
Fan hans dizz retar mig! Men jag hoppas att han verkligen bara skulle vila.. Och han satt faktiskt 8 danser det vill säga 2 sett. För er som inte vet så dansar vi så här i GBG området, 2bugg+2fox= ett sett. Han kanske va så trött! Ja ja det återstår ju att se nästa gång!
Kommer nog upp lite bilder i morgon tror jag! :-)
Kraaam på er alla!

Kommentarer
Postat av: Annsofie =)

=) grymt jobba Linda!



Nu kommer jag ha vardagsläsning varje dag =) hihi o du...kryssningen den ser ja oerhört framemot ;-)

Kraaaaam!!

2010-02-06 @ 01:41:39
Postat av: Lars

Tack Själv för danserna!! Snabbfoxarna går helt klart bättre & bättreSov gott så blir det snart helg igen och kanske lite dans ;)

Kram

2010-02-06 @ 02:13:43
Postat av: Susanne

Ha,ha anntagligen hade han dålig syn! Eller så var han bara hemskt självupptagen?? Ja, dans är det bästa som finns. Date var bara 30min resa här ifrån! Men tyvärr får dom vänta. Ikväll blir det L-K`s i Borås istället. Man kan inte åka på allt. Jobbet o lill killen (4år) tar sin plats. Men ikväll skall här dansas. jippi./ Suss

2010-02-06 @ 09:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0