Blev just så himla glad!

Läste just min vän Charlottes blogg (http://tegenmark.blogg.se/2010/february/van-linda-ny-blogg.html).. där hade hon skrivit så mycket fina saker om mig! Kommer sova så gott och le i en vecka!
Vilken tur att jag hade en kväll i November på Stenungsbaden, när jag kom på att jag glömt ta på mig mascara! Jag rusade till toaletten och möte Charlotte, frågade henne om hon hade mascara och det hade hon!!! :-) Hon räddade min Date kväll!
Sen dess har vi gått på alla Date´s spelningar i närheten... Och vi har blivit goda vänner! Kul va ödet har i sin väg!
Skall bli kul att se vad för mer äventyr som väntar i vår väg gumman!
Jag och Charlotte foxar på Båberg 3/10-09 Date spelning!
Jag önskar att alla hade en sådan tur! Jag älskar mina vänner och vädersätter dem högt!
Kraaaam

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Åhhhhhhhhh vad fin du är gumman!

Hade verkligen tur som träffade dig där = )

Massa minnen har vi & mera kommer vi få hihih

Kraaaammmmm

2010-02-04 @ 22:47:06
URL: http://tegenmark.blogg.se/
Postat av: Caroline

Nææ va søtt, mascaran :)

2010-02-05 @ 12:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0