Är stolt över mig själv!

Godmorgon alla läsare :-)
Idag är det en underbar dag!
Jag gick och la mig vid 22 tiden igår, somnade nästan med en gång... sen vaknade lillen vid 2 tiden, men då tog Christer honom ♥.
Sen vaknade jag vid 6 att Oskar va lite ledsen, tänkte : "Nääää fy, han kommer inte somna om efter vällingen." Men efter vällingen satte jag mig med honom i stolen som står i hans rum... Klappade lite i baken på honom, och vips så sov han igen :-).
Sen vaknade jag kl 7.45 av att han lekte med sin nya spjälsängs leksak :-), det lät jag honom göra till 8 :-).
Sååå sköööönt!
Sen har det varit lugnt med frukost och förberedelser eftersom vi skall åka på mamma träff idag. Det är ju en del som skall packas.
Sen i eftermiddag är det tandläkaren med lillen igen! Måste kolla så att det ser fint ut i munnen på honom, efter hans fall för ett par veckor sedan! Men jag tycker det ser bra ut :-).
Igår fick jag prata med min underbara vän Tina, hon är nybiven mamma till Lilla Felizia född 2/2-10. Det var så skönt att få prata med henne! Få höra att hon mådde bra! ♥ Längtar tills vi ses nästa gång! Hoppas på SNART!!!!
Sen så var det ju dax att stå i cafét på stallet i går med... Gillade inte idén innan jag åkte. Men det var faktiskt riktigt trevligt. Man fick träffa och prata med mycket trevligt folk! Och framför allt min lärare. Det var nyttigt.
När kl närmade sig 19.45 växte klumpen i min mage. Hoppningen närmade sig! Buuuu blääää usch!!!
Jag hade fått Melody, henne har jag aldrig hoppat med, så det gjorde inte saken bättre. Men fick höra att hon var lugn och snäll!
Sist på ridningen gick inget som det skulle så jag var sugen på revanch.
Och det fick jag!!!
Allt gick bra igår! :-)
Galoppen gick kalas och jag kom ner i sadeln!!! Gött!
Hoppningen började ganska lågt men gick uppåt. Vi slutade på 45cm, vilket jag tycker är högt! :-)
Jag galopperade till och med över hindrerna :-) Jag är så nöjd över mig själv, det skall bli spännande att hoppa om några veckor igen! Nästa vecka är det teori inför Grupp 2´s prov!
Kvällen avslutades med en underbar middag som min underbara man gjort till mig när jag kom hem! :-)
Ikväll har vi inget planerat, så vi skall leka och busa med Oskar hela kvällen :-). Mysigt!!!
Men nu snart sticker vi iväg hem till Anya och Leia för att träffa massa mammor och leka :-)
Ha nu en underbar dag!!!♥
Kram från Oskar och mig!

Kommentarer
Postat av: Lena B

Va skönt att både "fiket" & hoppningen gick bra. Fint kort på mina 2 älsklingar. Borstar han tänderna inför besöket hos tandläkaren? Kramar tillbaka

2010-02-18 @ 11:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0