Gnälliga ungar är inget kul!

Hej på er alla läsare...
Här är man igen... Har inte haft någon lust att skriva på ett tag... Oskar har haft en period där han har varit riktigt gnällig. När han har de perioderna tappar jag suget totalt.
Det är tur att jag har min underbara man!!!! Han försöker alltid pigga upp mig :-)!!! Tack Christer för att du finns!
Påsken har kommit och gått sen sist jag skrev här.
Långfredagen spenderade jag kvällen på Båberg där Date bjöd upp till dans... En helt grym spelning med många underbara danser...
Mer kort finns på http://www.danslogen.se.
Tack för alla goa danser... Å tack Hannes...för ditt sjuka spexande... det är grymt kul!
Påskafton firade vi hos mina svär föräldrar! De hade bjudit oss, min mamma å Oldemor Ellen.. Ann o Erik va också bjudna men de firade med Anns föräldrar då hennes mamma fyllde år! Grattis i efterskott Eva!!!
Påskafton var lugn å mysig!!! Massa god mat och gott sällskap!
På kvällen när jag o min familj kom hem så drog jag och Christer värme slingor i hela hall golvet :-), det va ungefär som att sy, fast med tjockare tråd :-)...
Påskdagen fixade Christer å Peter i hallen... Vi har lagt laminat golv och så påbörjade vi läggning av klinkergolv...
På kvällen var det dax för dans igen. Nu var det Arenadansen i Vänersborg, där Periklers, Cc and Lee och Torgny Melins bjöd upp till stort kalas!!!
Arenadansen var verkligen lyckad och vi hoppas på en repris!!! :-). Fler bilder hittar ni på http://www.danslogen.se/bildgalleri/dansbilder.
Annandag påsk så var det dax för middag hos svär föräldrarna, denna gången var Ann och Erik med, men inte min mamma... Även denna kväll bjöd på super god mat!!!! Tack Frank och Liv!!!!!
Idag har det inte hänt så mycket... Oskar startade sin dag med att gnälla...
Men när jag bestämde mig för att gå ut på baksidan med honom och rensa lite rabatter så blev han glad :-)!
Alltid kul att äta på massa nya saker. Han åt nog på varje liten sten han hittade :-)
Mamma tyckte jag blev så skitig så det var direkt in i ett bad :-).. Testade en ny badbalja hihih... Kul!

Sen var det även dax för ridning idag... Det var dressyr denna veckan.... Så kul!
Jag fick en underbar men stark häst. Cesar... så söt!
Ridningen gick kalas även idag.. Men fick klagomål på min sits... Måste träna upp mina magmuskler :-)
Nu har jag och Christer avslutat dagen med en skön bastu!!! Skönt att skrubba kroppen och packa in håret med en go hår inpackning!!
I morgon fyller min kära mor 60år.... Grattis i förskott!!! Så vi skall dit på go mat i morgon! hihihi :-)
Nu natti alla mina kära vänner!!!! Sov gott!!! :-)
XoXo BeeingLinda

Kommentarer
Postat av: Marie [Mamma till William & GRAVID]

Ja gnälliga ungar är väl inget man längtar efter direkt. Men hellre lite gnäll en den jobbiga trotsen =/ Fyyyy! Den är inte kul!



Kram kram :)

2010-04-07 @ 23:40:57
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: lena B

Tack för hälsningen & att du lägger in så fina bilder. Jag har sagt det förut.....du bör sadla om & bli fotograf.

2010-04-08 @ 10:53:06
Postat av: Marie [Mamma till William & GRAVID]

Ja o äntligen ska jag få den soffan som JAG vill ha :) Tiihi! =) Får hoppas nästa unge inte blir en spy unge som William va :P



Ja usch, William tar det jätte hårt när Jörgen inte är hemma =(

2010-04-08 @ 11:27:24
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0